نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2580
-
الف
+

آخرین فلم بازیگر «او یک فرشته بود» مجوز نشر گرفت

«ده روز پایانی» آخرین فلم زنده یا «حسن جوهرچی» مجوز نمایش گرفت.

به گزارش آی فیلم 2، فلم «ده روز پایانی» به کارگردانی «مریم ابراهیم‌وند» و «جواد مزدآبادی»مجوز نمایش اکران هنر و تجربه را دریافت کرد.

فلم، «ده روز پایانی» زندگی شیوا و حامد را روایت می‌کند. آن‌ها زن و شوهری هستند که زیر یک سقف با هم زندگی می‌کنند ولی به دلیل مشکلات پیش آمده، حامد مجبور می‌شود برای همسرش شیوا خواستگار مناسبی پیدا کند. کوروش از حامد برای شیوا خواستگاری می‌کند. از طرفی حامد، کوروش را به عنوان همسری مناسب برای شیوا تأیید می‌کند». 

نقش حامد را زنده یاد «حسن جوهرچی» بازی می‌کند که بعد از بازی در این نقش دار فانی را وداع گفت. نقش شیوا را «زیبا بروفه» و نقش خواستگار را «اردلان شجاع‌کاوه» بازی می‌کند. 

«حسن جوهرچی» در سال 1347خورشیدی  چشم به جهان گشود.

آقای جوهرچی بازی در سینما را در سال 1367 با  فلم «فیل در تاریکی» شروع کرد.

وی در فلم های «روزگاری عشق و خیانت»، «انسان‌ها»، «روشنی صبحدم»، «پلاگ»، «آبی»، «آقای رئیس‌جمهور»، «دختری به نام تندر»، «بادام‌های تلخ»، «حماسه قهرمانان»، «زن شرقی»، «روزی که خواستگار آمد»، «سلطان»، «افسانه دو خواهر»، «بر بال فرشتگان»، «برخورد» و سریال های «هدف گم‌شده»، «وکلای جوان»، «برگبار»، «نسیم رؤیا»، «مشق عشق»، «غریبانه»، «پیله‌های پرواز»، «فاکتور هشت»، «شب‌های روشن» و «تنهایی لیلا» بازی کرده است.

«در پناه تو»، «در قصه ها زندگی می کنند»، «مثل شیشه»، «فاصله ها»، «رویای گنجشک ها»، «شکرانه»، «کیمیا»، «فاکتور 8»، «شوق پرواز»، «آرام می گیریم»، «روزگار جوانی»، «زخم»، «هویت»، «تنهایی لیلا» و «او یک فرشته بود» از دیگر سریال هایی می باشد که با بازی آقای جوهرچی از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

زنده یاد جوهرچی در روز جمعه 15 دلو (بهمن) 95 پس از تحمل مرض جگر و عفونت ریوی به علت ایست قلبی به عمر 48 سالگی دار فانی را وداع گفت،

م ا 

نظر شما
ارسال نظر